Buitenlandse Stage Amerika - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Buitenlandse Stage Amerika - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Buitenlandse Stage Amerika

Wij moesten dit school jaar een blokstage doen van 7 weken 50 kilometer van huis. Rinze en ik hebben gekozen om meteen naar het buitenland te gaan en als voorkeur Amerika! Gelukkig wist ik een heel mooi bedrijf dankzij mijn broer Reinier die daar 6 jaar geleden ook stage heeft gelopen. Rinze en ik waren er al snel uit en wouden daar ook heen, Regancrest heet het bedrijf. Het bedrijf heeft 900 melkkoeien en is voor ons dus heel groot, ook is dit een top bedrijf in het fokken van koeien! Vaak komen we niet in Amerika dus Rinze en ik blijven niet 7 weken maar werken nog 4 weken door in de zomervakantie!We hopen op een geweldige tijd daar en we hebben er ontzettend zin in!
Zondag 25 mei vertrekken we!!!

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2014

Tenth week

05 Augustus 2014

Ninth week!

21 Juli 2014

Eighth week

15 Juli 2014

Seventh week!

07 Juli 2014

Sixth week!

Actief sinds 13 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 22199

Voorgaande reizen:

25 Mei 2014 - 03 Augustus 2014

Buitenlandse Stage Amerika

Landen bezocht: