It goes on! - Reisverslag uit Oudkerk, Nederland van RinzeandPeterinAmerica - WaarBenJij.nu It goes on! - Reisverslag uit Oudkerk, Nederland van RinzeandPeterinAmerica - WaarBenJij.nu

It goes on!

Door: Peter

25 Mei 2014 | Nederland, Oudkerk

Vandaag is het zover, onze koffers zijn ingepakt en Rinze is op dit moment onderweg om mij op te halen. Om 8 uur vertrekken we uit Goëngahuizen. Pardon, Rinze stapt net de deur binnen!:) We gaan vandaag met KLM de lucht in om 12.40!:) We hopen daar 14.10 aan te komen (Amerikaanse tijd). Van uit Chicago waar we landen gaan we met de bus richting Madison, dat reis duurt ongeveer 4, 5 uur en vanuit daar worden we opgehaald door de Regancrest crew! dan zal het nog een 3, 4 uren rijden worden naar het bedrijf. We hopen er voor 12 uur middernacht aan te komen!(Amerikaanse tijd) Al met al, we hebben er onwijs zin in!

Tot het volgende bericht!

• 25 Mei 2014 - 08:16

Oom Jan-Willem En Tante Jetty:

Beste jongens.

Ontzettend veel plezier toegewenst en een hele goede reis. We hopen dat jullie een goede reis hebben. Niet voor te stellen hoe lang jullie 'aan de rit' zijn vandaag...
    En (Peter) hoef jij de komende week je grote broer en M niet te helpen met zijn nieuwe woning?

We hopen heel binnenkort de eerste indrukken van 'the big dream' te lezen. Have a nice time!!!

Groeten vanuit Siddeburen.

• 25 Mei 2014 - 15:34

Wimke Met:

Hallo jongens.
    Wij zijn weer thuis, jullie hoog in de lucht.
    We volgens jullie via de computer. Jullie vliegen nu ergens boven de oceaan in de buurt van Groenland.
    Hopelijk gaat alles voor spoedig en horen we weer gauw wat van jullie.
    Groetjes uit it Lege Midden.

• 25 Mei 2014 - 18:07

Annie:

Hello Boys,

Nog een paar uurtjes vliegen en dan zijn jullie in Chicago!
    Ben benieuwd Peter hoe jou het vliegen is vergaan, Rinze had al eerder gevlogen toch?
    Dan nog even de juiste bus vinden naar Madisson, maar dat komt vast goed!
    Al met al zal het wel een latertje worden vannacht, voordat je in Waukon bent!
    Maar geniet er maar lekker van!
    groetjes uit Aldtsjerk!

• 26 Mei 2014 - 09:50

Marijke:

it goes on........:-) ja hoor jullie brabbelen jezelf er wel door heen daar - of jullie gastheren en vrouwen het allemaal gaan snappen zal de tijd leren.

vanuit Brabant veel plezier daar; be good, be happy!

Tags: Rinze